Post africa depressie - Reisverslag uit Dendermonde, België van Leen Heurkje - WaarBenJij.nu Post africa depressie - Reisverslag uit Dendermonde, België van Leen Heurkje - WaarBenJij.nu

Post africa depressie

Door: Heurkje

Blijf op de hoogte en volg Leen

22 September 2007 | België, Dendermonde

Hoi Hoi
Dit bericht is enkel bedoelt voor de allertrouwste lezers...
Pffff de postafrika depressie duurt lang! De saaiheid van het leven van een belgisch gynaecoloog is schokkend... Prof Pattinson moest weten waar ik nu mee bezig ben: ik ben er beschaamd voor. Wij zijn hier eigenlijk deel van een luxe-systeem: de overgrote meerderheid mensen is niet ziek en wenst service. Vermoedelijk verbloem ik de tijd in zuid-afrika nu een beetje maar het leven in de kliniek was toch wel veel leuker daar dan hier! Gelukkiglijk is het sociale leven buiten de kliniek (die enkele uren dan) in België beter!!
Ik hou vol! Daaaaag

  • 01 Oktober 2007 - 17:06

    Bart:

    Ik begrijp je volkomen,
    bekijk het zo: nu zal jij de grote doktoor zijn als er ooit nog eens een abruptio of severe PET voorkomt.
    de belgische sisters zullen dan met hun mond openvallen als je ze vlot de instructies geeft....

    hier alles onder controle, sta er nu ook alleen voor.

    Ciaokes

  • 23 Oktober 2007 - 18:52

    Goedels:

    Volhouden Leen! Hopelijk ben je tegen de tijd dat ik terug in België ben over je depressie heen en kan je mij uit die van mij halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Dendermonde

Leen

Op missie in de Kalafong !!

Actief sinds 06 Aug. 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 63866

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2006 - 31 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: